Friday, 10 February 2012

thnx awk...=)

Awak....saya bersyukur ngn kehadiran awak....saya mmg epi sgt2 ngn awak.....saya slalu berdoa agar kita akn bersatu nnti....
saya harap kita blh jd suami isteri nnti....INSYAALLAH.

saya akan jaga awk.....sy xde org lain slain awak....awak satu satunya wanita yg berada dihati saya
awak.....only u in my heart..
thnx because menerima kekurangan saya.....saya menerima awak seadaanya......sbb kte dicipta dibawah pencipta yg sama...ALLAH S.W.T.

SAYA SAYANG AWAK SGT2....
SAYA CINTAKAN AWAK......

Tuesday, 7 February 2012

ku ingin kamu wahai kekasihku

Demi semua yang aku jalani bersamamu
Kuingin kau jadi milikku
Kuingin kau disampingku

Tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta
Dan hanya dirimu yang bisa
Membawa surga dalam hatiku

Kuingin engkau menjadi milikku
Aku akan mencintaimu
Menjagamu selama hidupku
Dan aku kan berjanji
Hanya kaulah yang kusayangi
Ku akan setia disini
Menemani…

Sentuhanmu
Bagaikan tangan sang dewi cinta
Yang berhiaskan bunga asmara
Dan membuatku tak kuasa

Di setiap arung gerak
Tersimpan di hati kecilku
Bahwa dirimu terindah untukku

nape hidup ku mcm nie...:(

knapa aku x blh nk membahagiakn org yg aku syg sgt2.....
knapa aku x blh nk gembirakan dia....
knapa....
aku x pndai jaga hati n perasaan dia....
aku memang bodoh...
memang bodoh....
I'M STUPID PEOPLE....!!!!!


tapi aku x pnh brhenti brdoa agr dia sje lah insan yg aku cintai spanjang hayat aku....
YA ALLAH....JIKA ENGKAU NAK PTUSKN HBGN AKU DGN DIA...ENGKAU PTUSKN JUGA NYAWAKU.....AKU X SANGGUP HIDUP TNPA DIA DISISI KU....
DAN JIKA DIA MMG JODOH KU.....MAKA ENGKAU JGN PUTUSKN HBGN KAMI....BERIKANLAH KAMI KEKUATAN KPD KAMI MENEMPUHI DUGAAN MU YA ALLAH...
AMIN...!!


AWK....SY SYG AWK SGT2....SYG SMPAI KE SYURGA....INSYAALLAH

Thursday, 2 February 2012

kisah kita...

14/4/2011- saat kita bermulanya perkenalan kita di salah satu laman sosial.....mase tu awk tgur sy....sy pun    mmbalas tguran awk tu....slps tguran itu....
kte tiap2 hari ber'chatting'.....smpai satu saat...sy mtk nom hp awk....dan awk bg....
start dari tu....kite msj.....


24/4/2011-kte kapel....sy x prnah pun ade pmpn sblum nie....awk satu satunya pmpn yg terima sy....
mse tu perasaan sy x timbul lg.....tp slps awk bg gmbr awk.....perasaan syg n cinta tu wujud dgn tiba2....
sy x mnjemput perasaan tu.....tp sy syukur sy ade perasaan tu trhadap awk.....
sy xblh ble x msj ngn awk....ase rindu sgt3.....
lau awk xde....msti sy sunyi sgt3.......mcm xde erti hidup ni......
awk.....sy syg awk sgt2.....sy cinta awk sgt2...<3